Magnet NMR
A Risonanza Magnetica Nucleare (NMR) hè una spettroscopia specifica di nuceli (Nucleare) chì hà una larga applicazione in tutte e scienze fisiche, a chimica è l'industria. NMR usa un grande magnetu (Magnetic) per sondà e proprietà di spin intrinseche di i nuclei atomici. Cum'è tutte e spettroscopie, l'NMR usa un cumpunente di a radiazione elettromagnetica (onde di radiofrequenza) per prumove e transizioni trà i livelli di energia nucleare (Resonance).
Oghje, a NMR hè diventata una tecnulugia analitica sofisticata è putente chì hà truvatu una varietà di applicazioni in parechje discipline di ricerca scientifica, medicina è diverse industrii. A spettroscopia RMN moderna hà enfatizatu l'applicazione in sistemi biomoleculari è ghjoca un rolu impurtante in a biologia strutturale. Cù sviluppi sia in a metodulugia sia in l'instrumentazione in l'ultimi dui decennii, a NMR hè diventata una di e tecniche spettroscopiche più putenti è versatili per l'analisi di biomacromolecule.
U magnetu NMR hè senza dubbitu a parte più impurtante di u spettrometru NMR. U magnetu NMR hè unu di i cumpunenti più caru di u sistema di spettrometru di risonanza magnetica nucleare. A tecnulugia di magneti NMR hà evolutu considerablemente da u sviluppu di a RMN. I primi magneti NMR eranu nuclei di ferru permanente o elettromagneti chì producenu campi magnetichi di menu di 1,5 T. Oghje, a maiò parte di i magneti NMR sò di u tipu superconduttivu.
1.Forza di campu magneticu: 1.0T / 1.5T / 2.0T
2.Tipu Magnet: Magnet permanente, senza criogeni
apertura 3.Magnet: ≥15mm
4.Sample : tubu 3mm / tubu 5mm
5.Pesu magnetu: 15Kg / 30Kg
6.NMR / Time Domain NMR
7.Provide persunalizazione persunalizata