sub-head-wrapper"">

EPR-60

Descrizione breve:

Fornite persunalizazione speciale


  • Forza di campu:

    0 ~ 7000 Gauss regulable continuamente

  • Spaziu di i poli:

    60 mm

  • Modu di raffreddamentu:

    Raffreddamentu d'acqua

  • Pesu:

    menu di 500 kg

  • Detail di u produttu

    Tags di u produttu

    Introduzione di u produttu

    A risonanza paramagnetica di l'elettroni (EPR) hè un tipu di tecnulugia di risonanza magnetica urigginata da u mumentu magneticu di l'elettroni unpaired. Pò esse usatu per detectà qualitativamente è quantitativamente l'elettroni unpaired cuntenuti in l'atomi o molécule di sustanzi, è scopre. E caratteristiche strutturali di l'ambiente circondu. Per i radicali liberi, u mumentu magneticu orbitale ùn hà quasi nisun effettu, è a maiò parte di u mumentu magneticu tutale (sopra u 99%) cuntribuisce à u spin di l'elettroni, cusì a resonanza paramagnetica di l'elettroni hè ancu chjamata "resonance di spin elettroni" (ESR).

    A risonanza paramagnetica di l'elettroni hè stata scuperta prima da l'ex fisicu sovieticu E·K·Zavois in u 1944 da MnCl2, CuCl2 è altri sali paramagnetici. I fisici anu utilizatu prima sta tecnica per studià a struttura elettronica, a struttura cristallina, u mumentu dipolu è a struttura moleculare di certi atomi cumplessi. Basatu nantu à i risultati di e misurazioni di risonanza paramagnetica di l'elettroni, i chimichi anu clarificatu i ligami chimichi è a distribuzione di a densità di l'elettroni in cumposti organici cumplessi, è ancu parechji prublemi ligati à u mecanismu di reazione. American B. Commoner et al. introduttu a tecnulugia di risonanza paramagnetica elettronica in u campu di a biologia per a prima volta in u 1954. Hanu osservatu l'esistenza di radicali liberi in certi materiali vegetali è animali. Dapoi l'anni 1960, per via di u migliuramentu cuntinuu di i strumenti è l'innuvazione cuntinua di a tecnulugia, a tecnulugia di risonanza paramagnetica elettronica hè stata aduprata in fisica, semiconduttori, chimica organica, chimica cumplessa, chimica di radiazioni, ingegneria chimica, chimica marina, catalizzatori, biologia, è biologia. Hè stata largamente utilizata in parechji campi cum'è a chimica, a medicina, a scienza ambientale è a prospettiva geologica.

    Scopu di l'applicazione

    Hè principarmenti utilizatu per a deteczione di radicali liberi è ioni metalli paramagnetici è i so cumposti per ottene informazioni di struttura è cumpusizioni. Per esempiu: a misurazione di a suscettibilità magnetica di paramagneti, u studiu di filmi sottili magnetichi, l'elettroni cunduttori in metalli o semiconduttori, certi difetti di lattice lucali in solidi, danni di radiazione è trasferimentu di radiazioni, radiazioni ultraviolete radicali liberi organici di corta vita A natura di l'elettrochimica prucessu di reazzione, u cumpurtamentu di i radicali liberi in a corrosione, a struttura di i cumplessi di metalli in a chimica di coordinazione, u puntu di saturazione di u putere di i radicali liberi di i capelli umani, a relazione trà i radicali liberi in i tissuti cellulare è e malatie, è u mecanismu di a contaminazione ambientale.

    Parametri tecnichi

    1 、 Gamma di campu magneticu: 0 ~ 7000 Gauss regulabile continuamente

    2 、 Spaziu di a testa di u polu: 60 mm

    3 、 Metudu di rinfrescante: raffreddamentu à l'acqua

    4、Pesu tutale: <500kg

    Pò esse persunalizatu secondu i bisogni di u cliente


  • Previous:
  • Next:

  • I prudutti cunnessi