Sistema di radioterapia guidata da MRI
U trattamentu di i tumuri hè principalmente custituitu da trè metudi: chirurgia, radioterapia è chimioterapia. Frà elli, a radioterapia hà un rolu insustituibile in u prucessu di trattamentu di tumore. 60% -80% di i malati di tumore necessitanu radioterapia durante u prucessu di trattamentu. Sutta i metudi di trattamentu attuale, circa 45% di i malati di cancru pò esse guaritu, è a rata di curazione di radioterapia hè di 18%, secondu solu à u trattamentu kirurggicu.
Nta l'ultimi anni, cù u rapidu sviluppu di a tecnulugia di l'informatica, a tecnulugia di l'imaghjini medichi, a tecnulugia di trasfurmazioni di l'imaghjini, è l'aghjurnamentu cuntinuu di l'equipaggiu di radioterapia, a tecnulugia di radioterapia hè stata avanzata versu l'alta precisione, da a radioterapia ordinaria bidimensionale à a conformazione quadridimensionale guidata da l'imaghjini. Trattamentu di radiazzioni intensità modulata. Attualmente, sottu u cuntrollu di l'urdinatore, a radiazione di alta dosi pò esse strettu in u tessulu tumorale, mentre chì i tissuti nurmali circundante ponu esse aghjustati à a dosa più bassa. In questu modu, l'area di destinazione pò esse irradiata cù una dosa alta, è u tissutu normale pò esse danatu u minimu pussibule.
In cunfrontu cù l'altri equipaghji di imaging, a MRI hà parechji vantaghji. Ùn hà micca radiazione, hè affordabbli, pò furmà imaghjini dinamichi tridimensionali, è hà un cuntrastu assai chjaru à i tessuti molli. Inoltre, a MRI ùn hà micca solu a morfologia, ma ancu a funzione, chì pò furmà l'imaghjini moleculari.
A radioterapia sottu MRI pò micca solu ottene una radioterapia più precisa, riduce a dosa di radiazione, migliurà a rata di successu di radioterapia, ma ancu evaluà l'effettu di a radioterapia in tempu reale. Dunque, a cumminazzioni di MRI è radioterapia hè a tendenza attuale è futura di radioterapia.
U sistema integratu di risonanza magnetica è radioterapia sviluppatu da a nostra cumpagnia hè un sistema di radioterapia di risonanza magnetica chì combina un scanner di risonanza magnetica di diagnostica è un acceleratore lineare.
In più di migliurà a precisione di a dosa di radioterapia, u sistema integratu di MRI è radioterapia hà ancu una MRI compatta, di grande apertura, un tavulinu molle, illuminazione di stanza anti-vertige è una guida verticale per facilità l'accessu di u paziente da u lettu di trattamentu.
U sistema pò furnisce infurmazioni nantu à l'attività cellula in u tumore, è pò cunfirmà se u tumore o una certa parte di u tumore risponde à a radioterapia in a fase iniziale di trattamentu, perchè u clinicu pò aghjustà u pianu di trattamentu in u tempu secondu u risposta di u tumore.