Stanza protetta da RF
U sistema di imaging di risonanza magnetica hè un equipamentu di diagnosticu d'imaghjini d'alta precisione, chì hà esigenze più altu per l'ambiente di installazione. U signale NMR hè un signalu assai debule, chì hè facilmente affettatu da interferenza esterna. Per quessa, i sistemi di MRI spessu anu da esse equipati di gabbie di Faraday (camere di schermatura RF) per isolà l'interferenza di freccia radio esterna da entra in u sistema. Tuttavia, e stanze di MRI ùn utilizanu o necessitanu alcuna radiazione di raghji X o radiazione perchè ùn producenu alcuna radiazione ionizzante di raghji X o gamma.
CSJ hà una suluzione cumpleta di u situ di risonanza magnetica, partendu da u sondaghju di u situ è a pianificazione di u layout, à a produzzione è a trasfurmazioni, è dopu a stallazione in situ di stanze blindate, porte blindate, finestre d'osservazione blindate, piastre di filtri, illuminazione, etc.
Dopu chì a schermatura RF hè stallata, deve esse pruvata per assicurà u minimu rumore RF in l'ambiente circundante l'equipaggiu MRI. Di genere, per pruvà u rumore RF, un trasmettitore hè piazzatu fora di a stanza chì trasmette una certa frequenza è forza di l'onda RF. Un ricevitore hè piazzatu in a stanza blindata per determinà quantu di u signale penetra in a schermatura RF.
Infine, un inseme cumpletu di prucessi hè cumpletu efficacemente per a decorazione di l'internu è a pulizia.
1、CSJ-PSH hè un sistema di schermatura RF passiva cù tecnulugia di schermatura mainstream.
2 、 Custruitu cù pannelli d'aluminiu puro spruzzatu in plastica è minimizza u travagliu di custruzzione in situ
3 、 Installazione rapida (3 ghjorni nurmale), micca tossicu
4, Ordine secondu i bisogni di u cliente
5 、 Monitoraghju di u paziente da ogni pusizione.
6 、 Semplice è bella
7 、 Manutenzione ridutta à u minimu
8 、 Riduce a radiazione RF à più di 80 dB