sub-head-wrapper "">

Pesca nantu à a Custruzzioni di u Gruppu Mare-Zhoushan

Per rinfurzà a coesione di a squadra, rinfurzà a cumunicazione trà i salariati, arricchisce ulteriormente l'emozioni trà i salariati, è creà una cultura corporativa positiva è sana, a nostra sucietà hà urganizatu tuttu u persunale per rializà "travagliu felice, unità è cooperazione, pionieru è innovatore" di qualità di gruppu u 18 di lugliu 2021. Attività di divulgazione. Sicondu a discussione di tutti, l'indirizzu di l'attività di team building hè statu stabilitu cum'è Nansha Beach, Zhujiajian, Zhoushan.

Zhujiajian hè un locu scenicu di livellu naziunale, situatu à u sudeste di l'Isule Zhoushan, Pruvincia di Zhejiang. Hè ancu chjamatu u locu scenicu chjave naziunale di a Muntagna Putuo cù u "Regnu di Buddha Haitianu" à 1,35 miglia marine. Hè a zona turistica core di l'Isule Zhoushan, "Putuo Golden Triangle" Una parte impurtante di questu hè a quinta isula più grande di l'arcipelagu Zhoushan, cù una superficie di 72 chilometri quadrati. In u 2009, hè stata classificata cum'è attrazione turistica AAAA naziunale.

"Shili Jinsha" hà una struttura di sabbia fina, dolce cum'è una manta, pendita di spiaggia dolce è vasta zona di spiaggia.

1

Cù a spiaggia d'oru, a brisa calda di u mare è u mare turchinu, ùn pudemu più frenà a voglia di abbraccià u mare.

2

In u celu, vogliu esse un amatu, è devu manghjà barbecue in terra. A sera, emu soffiatu a brezza marina in piaghja, allestitu a stufa, spiedini à a griglia è guditu di u vinu.

3

U mare hè vastu, magnificu è cumpresu. In sta situazione, in stu mumentu, ci appughjemu à a ringhiera, guardemu u mare, parlemu trà di noi, capimu è tenimu caru.

4

Ci hè stata una grande racolta quandu si pesca in mare, è e barche eranu piene di frutti di mare. Questa hè a gioia di una racolta di paraurti.

5

L'attività di team building hè ghjunta à una cunclusione riesciuta, è a felicità è l'eccitazione di tutti eranu al di là di e parolle.

6

Attraversu questu avvenimentu, non solu a cumunicazione è a cullaburazione trà i salariati sò state rinfurzate, ma dinò l'importanza di a responsabilità, a cullaburazione è a fiducia in sè sò state profondamente risentite da tutti. Tuttu u mondu hà dettu chì in u futuru travagliu, devenu integrà u spiritu di unità è d'aiutu mostratu in l'attività di team building in u so travagliu, è travaglià inseme per cuntribuisce à u sviluppu di alta qualità di a cumpagnia.

 


Tempu di posta: Jul-31-2021