sub-head-wrapper "">

Bona nutizia! U Centru di Ingegneria di Risonanza Magnetica Nucleare di Piccoli Animali (Tecnulugia) hè statu creatu

1

U 9 ​​di ferraghju di u 2021, NingBo ChuanShanJia Elettrica è Meccanica Co., Ltd. hè stata chjamata Centru di Ingegneria di Risonanza Magnetica per Piccoli Animali (Tecnulugia) da u Scienze è Tecnulugia di Ningbo. Dapoi ottobre 2018, NingBo ChuanShanJia Electrical and Mechanical Co., Ltd. hè stata classificata cum'è u Centru di Ingegneria di Risonanza Magnetica per Piccoli Animali (Tecnulugia) da u Bureau Yuyao Science and Technology. Dopu à 2 anni di funziunamentu, u centru hà righjuntu i standard in tutti l'aspetti è hè statu aghjurnatu da un centru di ingegneria à livellu distrettuale à un centru di ingegneria à livellu municipale. . Dopu, a sucietà continuerà à travaglià duramente per fighjà nantu à u tema di u sistema di risonanza magnetica di picculi animali, cultivà intensamente è cerca di l'eccellenza; in listessu tempu, in cunfurmità cù i cambiamenti di u mercatu, u sistema MRI di picculi animali continuerà à allargà si versu a zona circundante, sviluppà novi prughjetti, è circà novi progressi.

A cumpagnia hè decisa à prumove l'applicazione di a risonanza magnetica nucleare è à prumove u sviluppu di a tecnulugia di risonanza magnetica nucleare. Di fronte à a dumanda di u mercatu, ci simu impegnati per a ricerca è u sviluppu è l'ottimisazione di i sistemi di risonanza magnetica per animali domestici per parechji anni, è avemu accumulatu una ricca esperienza in tecnulugia di risonanza magnetica per animali di piccola taglia, è avemu lanciatu successivamente una seria completa di sistemi di risonanza magnetica per animali domestici.

Cù u miglioramentu di u standard di vita di e persone, a ricerca più elevata di a vita spirituale, è l'ambiente sociale sempre più internaziunale, l'industria di l'animali di casa hà pigliatu forma. Cù l'emergenza di "dinks", "aristucratici singuli", è "anziani chì anu persu solu" trà i gruppi di cunsumatori principali in a sucietà, u sviluppu di tuttu u mercatu di l'animali domestici hè statu stimulatu in più, è l'industria di l'animali hè ancu emerguta rapidamente. L'applicazione di MRI in u diagnosticu di e malatie di l'animali hè precisamente per via di l'urgente necessità di a diagnosi di e malatie di l'animali domestici in una varietà di modi, è hè conforme à u sviluppu di i tempi.


Tempu di posta: Feb-10-2021